DERMALOGICA

dermalogica er intelligente produkter til intelligente forbrugere

Dermalogica er en hudplejeserie, der på alle måder er meget bevidst. Produkterne er udviklet med miljøet i tankerne. Alle vegetabilske ingredienser er så vidt muligt fra økologiske kilder, og produkterne er pakket i genbrugsmaterialer. Der testes ikke på dyr – men derimod på frivillige personer. Dermalogica er intelligente produkter til intelligente forbrugere. Det professionelle aspekt understreges af, at Dermalogica kun sælges fra hudplejeklinikker eller andre forhandlere med kosmetologuddannet personale. Mund-til-mund metoden fra tilfredse brugere og eksperternes anbefalinger har gjort reklame unødvendig. På samme måde er emballagen holdt i et stramt og enkelt design i hvid/grå for ikke at fjerne fokus fra det allervigtigste, nemlig indholdet i produkterne.

dermalogica tilbyder hudplejeprodukter til alle hudplejebehov

Dermalogicas formler har i mange tilfælde sat nye standarder for hudplejeprodukters virkning, og i dag indeholder Dermalogica serien produkter til alle hudplejebehov.  

Dermalogicas historie begyndte i 1983, da den engelske kosmetolog, Jane Wurwand, i samarbejde med sin mand grundlægger The International Dermal Institute i Los Angeles, som i dag er verdens førende efteruddannelsescenter for professionelle kosmetologer.